4 elementy skutecznej strony przechwytującej
Autorem artykułu jest Radosław Olszewski
Poznaj elementy strony przechwytującej, które mogą mieć wpływ na pozyskania nowych osób na Twoją listę adresową. Przetestuj omówione elementy w artykule i stwórz optymalną stronę przechwytującą.
Po przeczytaniu poprzedniego artykułu wiesz już zapewne jak ważnym narzędziem jest strona przechwytująca, jeżeli chodzi o prowadzenie biznesu przez internet. W dzisiejszym artykule zapoznasz się z 4 elementami skutecznej strony przechwytującej.
1. Nagłówek
Powinien przyciągać i powodować chęć uzyskania większej ilości informacji. Można również umieścić tekst przed nagłówkiem, który jest wprowadzeniem w dany temat. W nagłówku warto zamieścić korzyści, jakie klient osiągnie po zapisaniu się na nasz formularz poparte konkretnymi liczbami. Przykładowe nagłówki:
- "Jak schudnąć 10 kg w dwa miesiące",
- "3 proste kroki do tworzenia skutecznych ofert sprzedażowych",
- "Zarabiaj do 2% dziennie od zainwestowanego kapitału",
- "Jeden prosty trik, który zwiększy Twoją sprzedaż",
- "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi".
2. Powody zapisu na listę adresową
Powody zapisu związane są z korzyściami, jakie otrzyma internauta po zapisaniu się na Twoją listę adresową. Przykładowe lista korzyści:
- "W naszym zespole marketingowym zostaniesz objęty dwuletnią opieką, dzięki temu zaoszczędzisz czas na poszukiwanie nowych informacji",
- "Nauczysz się wykorzystywać niezbędne narzędzia internetowe, dzięki którym będziesz mógł zarabiać i prowadzić biznes online".
3. Formularz zapisu
Ostatni element, który ma popchnąć w kierunku zapisu na Twoją listę adresową. Powinien on być widoczny bez przewijania strony. Nie przesadzaj też z polami do wypełnienia. Sugerowałbym umieszczenie dwóch pól uwzględniających podanie adresu e-mail oraz imienia.
4. Bezpieczeństwo danych osobowych
Warto poinformować internautów trafiających na naszą stronę przechwytującą, że dane wpisane do naszego formularza będą całkowicie bezpieczne. Informacje o bezpieczeństwie danych osobowych zamieszczasz w Polityce Prywatności.
Dodatkowe elementy, które mogą zwiększyć konwersję zapisu na Twoją listę adresową to ograniczenie czasu zapisu na listę, darmowe bonusy (np. aplikacja internetowa, kurs e-mailowy). Można również zamieścić opinie osób trzecich odnośnie wiedzy, produktów jakie oferujemy osobom trafiającym na naszą stronę przechwytującą.
Konwersje zapisu możemy również podnieść poprzez personalizacje, czyli dodanie Twojego zdjęcia, podpisanie się Twoim imieniem i nazwiskiem. Pamiętaj również o tekście, który ma wezwać do działania, tak zwane "call do action". Na przykład:
- Zacznij już teraz
- Podejmij decyzje teraz
- Pobierz raport teraz
Jeżeli chodzi o moje doświadczenie to unikałbym umieszczania na stronach przechwytujących filmów video. Przede wszystkim filmy opóźniają ładowanie strony, co może spowodować, że zniecierpliwiony internauta zamknie okienko przeglądarki.
Pamiętaj również o tym, że to co działa u innych nie koniecznie musi działać u Ciebie, dlatego testuj każdy element strony przechwytującej.
---Radosław Olszewski http://zarabianie2.radoslawolszewski.pl/PC.html
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz